Chiclana de la fuente, S., Galán Casado, D. García-vita, M. y De-Juanas Oliva, A. (2021). Ocio y tiempo libre en prisión. Los módulos de respeto como espacios que generan bienestar en tiempos de pandemia. Revista Edetania. Estudios y propuestas socioeducativos, 60, 165-186. https://doi.org/10.46583/edetania_2021.60.906.

Díaz-Esterri, J., De-Juanas, Á., Goig-Martínez, R., y García-Castilla, F. J. (2021). Time Inclusive Leisure as a Resource for Socio-Educational Intervention During COVID-19 Pandemic with Care Leaverstrajectories. Sustainability.  13(16) (8851). 1-18. DOI:10.3390/su13168851.

Díaz-Esterri, J., Goig-Martínez, R., y De-Juanas, Á. (2021). Espacios intergeneracionales de ocio y redes de apoyo social en jóvenes egresados del sistema de protección. Psyshcoloy, Society & Education,13(1), 98-113

Flores Tena, MJ., Ortega Navas, Mª.C. y Sánchez Fuster, MC. (2021). Las nuevas tecnologías como estrategias innovadoras de enseñanza-aprendizaje en la era digital. Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 24(19), 29-42.

Galán Casado, D., Ramos-Ábalos, E.M., Turbi Pinazo, A. y Añaños, F.T. (2021). Salud mental y consumo de drogas en prisiones españolas. Una perspectiva socioeducativa y de género. Psychology, Society, & Education, 13(1), 85-98. https://doi.org/10.25115/psye.v1i1.3478.

García, I. D., Anguita Acero, J. M., De Las Heras-Fernández, R. y Calderón-Garrido, D. (2021). Digital competence and the use of technological resources by teachers in music conservatories and schools of music. Revista Música Hodie, 21, e69145. https://doi.org/10.5216/mh.v21.69145

Gomez-Garcia, M., Hossein-Mohand, H., Trujillo-Torres, J. M., & Hossein-Mohand, H. (2020). “The Training and Use of ICT in Teaching Perceptions of Melilla’s (Spain) Mathematics Teachers”. Mathematics, 8(10). https://doi.org:10.3390/math8101641.

González Olivares, A. L. (2021). Formación permanente de las personas con capacidades diferentes en tiempos de pandemia: socialización y aprendizaje alternativo en el ámbito profesional. International Journal of Developmental and Educational Psychology. INFAD Revista de Psicología, 1(2), 319-328.

Hossein-Mohand, H.; Trujillo-Torres, J.-M.; Gómez-García, M.; Hossein-Mohand, H.; Campos-Soto, A. (2021). “Analysis of the Use and Integration of the Flipped Learning Model, Project-Based Learning, and Gamification Methodologies by Secondary School Mathematics TeachersSustainability13, 2606. https://doi.org/10.3390/su13052606.

Hossein-Mohand, H.; Gómez-García, M.; Trujillo-Torres, J.-M.; Hossein-Mohand, H.; Boumadan-Hamed, M. (2021). “Uses and Resources of Technologies by Mathematics Students Prior to COVID-19”. Sustainability,13, 1630. https://doi.org/10.3390/su13041630.

Kirwan, G. (2021) Speaking Truth to Power: Mental Health Service Users’ Experiences of        Participation in their Diagnosis and Treatment. Social Work and Social Sciences Review, 22(1):100-119.            

López-Noguero, F., García-Lázaro, I., y Gallardo-López, J. A. (2021). Consecuencias del COVID-19 en los centros educativos en función de su contexto socioeconómico y titularidad. PUBLICACIONES, 51(3), 421-441. https://doi.org/10.30827/publicaciones.v51i3.16709

López-Noguero F., Gallardo-López J. A., y García-Lázaro I. (2021). The Educational Community in the Face of COVID-19. Discursive Analysis on Vulnerability and Education. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(13), 6716. https://doi.org/10.3390/ijerph18136716

Trujillo-Torres, J.-M., Hossein-Mohand, H., Gomez-Garcia, M., Hossein-Mohand, H., & Caceres-Reche, M.-P. (2020). Mathematics “Teachers’ Perceptions of the Introduction of ICT: The Relationship between Motivation and Use in the Teaching Function”. Mathematics, 8(12). https://doi.org:10.3390/math8122158.

Vasco-González., Goig-Martínez, R. Mª., Martínez- Sánchez, I y, Álvarez- Rodríguez, J. (2021). Socially Disadvantaged Youth: Forms of Expression and Communication in Social Networks as a Vehicle of Inclusion. Sustainability, 13(23), 13160.