Byrne, J., Kirwan, G. & Flavin, F. (2018) Groupwork with people who have experienced           political oppression: context and challenges. Groupwork, 28 (1):77-99.            

Fraguela, R., De-Juanas, Á., & Franco, R. (2018). Ocio deportivo en jóvenes potencialmente vulnerables: beneficios y organización de la práctica, Pedagogía Social Revista Interuniversitaria 31, 49-58. 1139-1723. https://doi.org/0.7179/PSRI_2018.31.04

Galán Casado, D. y Gil Cantero, F. (2018). Posibilidades educativas en los módulos de respeto. Análisis de un caso. Revista Complutense de Educación, 29(2), 475-489. https://doi.org/10.5209/RCED.53425.

García-Castilla, F.J., Melendro, M., y Blaya, C. (2018). Preferencias, renuncias y oportunidades en la práctica de ocio de los jóvenes vulnerables. Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria, 31, 21-32. https://doi.org/10.7179/PSRI_2018.31.02

Méndez, D., Méndez, M. y Anguita, J. (2018). Motivation of 14 Year-old Students using Tablets, compared to those using Textbooks and Workbooks. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM)12(4), 86–96. https://doi.org/10.3991/ijim.v12i4.9203

Swan, M., Holt, S. & Kirwan, G. (2018) »Who do I turn to if something really bad happens?’        Keyworking and Relationship Based Practice in Residential Child Care. Journal of Social Work Practice, 32 (4): 447-461.